Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Δύο χρόνια με το «Γαλανόλευκο Φάρο»

«Σαν σήμερα, στις 11/11/11, δηλάδη δύο χρόνια πριν, ήταν η πρώτη μου επαφή με τον φίλο πια, Νίκο Φλέκκα. Ήταν το ματς Ελλάδα-Ρωσία στο «Καραϊσκάκη» και τον συνάντησα τυχαία να πίνει τη μπύρα του προβλέποντας (λόγω και ημερομηνίας) σκορ αγώνα 1-1 λιγες ωρες πριν τη σέντρα. Γράφοντας τότε, Εθνική ομάδα για το gazzetta.gr, πρόλαβα στην πρώτη μας συνομιλία να του πάρω μια μίνι συνέντευξη (βλ.παρακάτω) η οποία ήταν ουσιαστικά και η πρώτη μας συνεργασία. 24 μήνες μετά έχουμε ταξιδέψει μαζί σε Πολωνία, Λετονία, Σλοβακία, Βοσνία, Λιχτενστάιν, Λιθουανία και ετοιμαζόμαστε για Ρουμανία, κι εγώ από τη μεριά μου, αυτούς τους 24 μήνες έχω προσπαθήσει με τη δημοιογραφική μου δουλειά μέσω του site μας, galanolefkosfaros.gr να αναβαθμίσω όσο μπορώ το επικοινωνιακό έργο του «Γαλανόλευκου Φάρου»



Με την ευκαιρία λοιπόν να ευχαριστήσω και τον Νίκο Φλέκκα δημόσια για την άριστη συνεργασία μας, και όλους εσάς που έχετε αγκαλιάσει δύο χρόνια τώρα όλα τα κείμενα, άρθρα, συνεντεύξεις, θέματα που κάνουμε αναδεικνύοντας όσο μπορούμε την Εθνική μας ομάδα. Ολοι μαζί μπορούμε να κρατήσουμε, ο καθένας με το δικό του έργο, την ομάδα μας, εκεί που της αξίζει. Για την Εθνική σε όλη τη Γη λοιπόν (και Βραζιλία ενόψει...), όπως ήταν ο τίτλος εκείνης της 1ης συνέντευξης...»

11/11/2013 (Αναρτηση απο την προσωπικη σελίδα στο facebook)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου